18. svi 2025.
Kako je KUT ThinkTank stvorio udrugu KUT kao odgovor na potrebe mladih

Kad se danas spomene KUT, mnogima prvo na pamet padnu inspirativni razgovori, poduzetničke inicijative ili prilike za mlade. No, prije nego što je sve to postalo stvarnost, postojala je faza dubokog promišljanja i prepoznavanja potreba. Prva i temeljna stvar koju treba istaknuti o djelovanju KUT ThinkTanka jest upravo to – njegova analitička promišljanja i strateško planiranje bili su ključni za konceptualizaciju i kasnije rođenje udruge KUT. Ova priča počinje s vizijom koja je proizašla iz rada ThinkTanka, vizijom o stvaranju nečeg konkretnog za mlade akademske građane u potrazi za svojim putem.
Suočeni s brojnim izazovima na pragu profesionalnog života, mladi često tragaju za osloncem. KUT ThinkTank je svojim analizama prepoznao da taj oslonac nije samo jedna stvar, već splet ključnih elemenata koji često nedostaju: pouzdani partneri za suradnju, interdisciplinarni timovi sposobni za inovacije, iskusni mentori koji mogu usmjeriti, podrška zajednice koja razumije, te, naravno, financijski vjetar u leđa. Upravo je ta spoznaja o kompleksnosti prepreka, artikulirana kroz rad ThinkTanka, bila iskra koja je potaknula ideju o KUT-u – mjestu koje bi ponudilo sveobuhvatnu podršku.
Tako je udruga KUT zamišljena, a njeno kasnije osnivanje usmjereno, ne kao puki klub, već kao dinamično i konkurentno okruženje za rast i razvoj, čiji su temelji postavljeni na uvidima KUT ThinkTanka. Cilj koji bi udruga trebala slijediti, definiran kroz analize ThinkTanka, bio je jasan: pružiti mladima snažan instrument pomoću kojeg mogu aktivno oblikovati život i karijeru kakvima teže. Srž misije, čijem je definiranju ThinkTank značajno doprinio, jest proliferacija poduzetničkog duha i jačanje osobne odgovornosti među mladima, potičući ih da preuzmu inicijativu i stvaraju vrijednost.
Da bi se ta misija ostvarila, koncept udruge KUT kao višeslojne platforme razvijen je uz značajan doprinos i strateške smjernice KUT ThinkTanka. Zamisao je bila da ona funkcionira kao pravi Ideation HUB, mjesto gdje se ideje susreću, razvijaju i gdje se ljudi povezuju s krajnjim ciljem pokretanja vlastitih poduzetničkih pothvata. Uz to, udruga članovima nudi pristup bogatoj mreži mentora, praktičnim iskustvima, potrebnoj infrastrukturi, pa čak i financijskim resursima. KUT je, dijelom zahvaljujući viziji i strateškom usmjeravanju KUT ThinkTanka, postao prepoznat kao "Place-To-Be" za ambiciozne mlade ljude koji žele više od prosjeka i traže konkretne alate za uspjeh.
Jedan od najvidljivijih projekata koji proizlazi iz ove sveobuhvatne strategije, a koji je mnogima i prva asocijacija na udrugu, jest ProjektKUT. Iako je udruga KUT znatno šira priča, ovaj serijal razgovora "1-na-1" s istaknutim pojedincima iz različitih branši savršeno ilustrira stratešku namjeru, oblikovanu analizama ThinkTanka. Ugostivši imena poput Velimira Šonje, Andreja Grubišića, Tomislava Cara, Mislava Balkovića i brojnih drugih, ProjektKUT ne služi samo kao izvor inspiracije i vrijednih perspektiva. On aktivno radi na povezivanju članova, upoznavanju s potencijalnim mentorima te okupljanju kompetentnih i izvrsnih pojedinaca, što je sve bilo u skladu s inicijalnim smjernicama koje je postavio ThinkTank za jačanje zajednice.
Udruga KUT, čije je postojanje i smjer djelovanja uvelike oblikovano vizijom KUT ThinkTanka, danas je živa zajednica koja neprestano raste. Za one koji žele postati dio ovog poticajnog okruženja, vrata su uvijek otvorena putem jednostavne prijave za članstvo. Kako je jedan član sažeo: KUT je "zajednica pomoću koje možete rasti i razvijati se." I doista, događaji i prilike za umrežavanje redovito se nižu, osiguravajući da svatko pronađe svoje mjesto.
Stoga, kada govorimo o postignućima KUT ThinkTanka, njegov utjecaj na definiranje svrhe i usmjeravanje nastanka udruge KUT stoji kao kamen temeljac. Nije to bila samo apstraktna ideja, već su analize i strateški inputi ThinkTanka dali konkretan poticaj i smjer za stvaranje platforme koja je mladima uistinu potrebna. KUT ThinkTank je time demonstrirao svoju sposobnost ne samo da analizira i promišlja, već i da potiče stvaranje opipljive vrijednosti i inspirira stvarne promjene.